POSTAVANick:HajtkoskClass:PaladinPVE Main spec:HolyGS v Main specu:5955PVE Off spec:re3 niekedy aj protectGS v Off specu:re3-5809/prot 5636 ale to moc nehravam lebo ma to nebavíProfese:mining 450/eng 320DPS/HPS/UNBUFFED HP:HPS podla bossa a demencie v raide/DPS off spect: 7500 na 500k
Zdroj infa o svoji classe:Odkaz na Armory:http://armory.anthoria.net/character-sheet.xml?r=AnthoriA&cn=HajtkoskALTI nemam altou(80lvl) len 70 a 59 dk hunt
Class a Spec:PROGRESS Naxx10man:WQNaxx25man:-ULD10man:-ULD25man:-ToC10man:5/5ToC25man:5/5ToGC10man:5/5ToGC25man:2/5 taktiky viem, len low raidICC10man:11/11ICC25man:7/11 nenašiel som zatial schopný raidINFO O TOBĚ Chodim na strednu odbornu skolu drevarsku študujem TNI ( tvorba nabytku a interieru) pochadzam zo Zvolena ale bývam v Revúcej
Věk:17Jak dlouho hrajete WoW, za jaké postavy nejvíce?:Hrám 2 roky a len čisto palu ale hral som na inych serverochPoužíváte TeamSpeak, mikrofón, Deadly Boss Mods? DBM používam lebo to je lahšie snim. Ts mam a mikrak tieš a vyjadrujem sa na TSPředešlá Guilda(a důvod odchodu)Som stáli lfg hrač :Poznáš někoho od nás?Asi nieProč právě GoE?Chcem raidovat s nieky kto sa vie pri tom zabavit a netrva to dlho. Hlavne newipnu na lordovyOd koho jste dostal kontakt na GoE Fu na meno si nespomeniem ale písal do lfg dako na K sa začinal sry fakt netušim nick(konkrétní nick):Jak zvládá váš PC 25man raidy?Vyborne na medium grafike (lagy, fps):ČASOVÝ HARMONOGRAM (čas kdy se vám dá raidovat)no este neviem podla toho ako mi vynde brigada cez leto ale asi do tej 21:00 mam čas každy den. Ale pozor len cez leto v škole nemame net no tedy na intraku takze cez skolsky rok len piatok a sobota
- toto plati pre šetky dni